Mediepartner-bloggen
Lær mer om digital markedsføring.
Guide til effektive strategier for digital annonsering på nett
I den digitale tidsalderen, hvor internettets endeløse rike utvider sine grenser dag for dag, har kunsten å annonsere digitalt blitt et essensielt verktøy for enhver
Viktige ting du må tenke på før du lager en ny nettside
Å ta steget med å skape en ny nettside er som å plante et frø i det digitale økosystemet – det krever tålmodighet, omsorg, og
Slik påvirker sosiale medier SEO-Rangeringen din
I den digitale tidsalderen vi lever i, knyttes sosiale medier og SEO stadig tettere sammen. Mange lurer på hvordan aktiviteter på plattformer som Twitter, Instagram,
Hvorfor indekserer ikke Google nettsiden min: årsaker og løsninger
Har du noen gang følt at ditt digitale fotavtrykk på nettet forsvinner i mengden, usynlig for googlende øyne? Det kan være så frustrerende som å
En guide til inbound marketing
Inbound marketing, en strategi som mildt sagt forvandler måten bedrifter tiltrekker seg kunder på, representerer en kraftfull maestro som dirigerer orkesteret av digitalt markedsføringsverktøy med
Hvordan lykkes med betalt annonsering på Google
I en verden der digital tilstedeværelse betyr alt, er betalt annonsering på Google et må-ha verktøy for å skille seg ut. Google Ads, tidligere kjent
Strategier for å forbedre SEO gjennom nettstedanalyse
Strategier for å forbedre SEO gjennom nettstedanalyse I en digital alder hvor synlighet på nett kan definere suksessen til en bedrift, blir nettstedanalyse et uunnværlig
Fordelene med å bruke et SEO-byrå i 2023
Hvis bedriften din har en nettside, så ønsket vi at folk skal besøke den. Hva er poenget med å ha en nettside hvis ingen ser
Hvorfor en god merkevare er viktig for å få bedriften din til å lykkes
En god merkevare er en sentral del av enhver vellykket bedrift. En god merkevare hjelper deg å skape en sterk forbindelse med kundene dine og
Hvorfor er SEO så viktig for bedrifter i dag?
Med SEO tenker man langsiktig, forbedrer tilstedeværelsen på internett og tiltrekker potensielle kunder. Det er mange grunner til at søkemotoroptimalisering (SEO) er viktig for en
Skap suksess med markedsføring på LinkedIn
Det er millioner av LinkedIn-brukere over hele verden. Med sin unike plattform kobles fagfolk sammen globalt, veksten akselereres, og gjennom salg og markedsføring når man
Gjør deg synlig med sosiale medier
For å øke besøkende og nå ut til et større publikum, og bli synlig med sosiale medier, må man ha en god strategi. Hvordan? Vi
Fra Universal Analytics til Google Analytics 4
Det er mange som spør oss om hva som skjer når UA (Universal Analytics) blir «tatt av lufta» og fjernet fra nett. Det er bare
En rask nettside er viktigere enn du tror!
Man kan spole tilbake bare noen år, så begynte hastighet virkelig å ha noe å si, og det har bygget seg sakte, men sikkert oppover.
Tips for å få en suksessfull nettbutikk
Konkurransen om kundene på nett blir stadig tøffere, og det dukker opp et nytt antall nettbutikker hver eneste dag. Derfor har det blitt viktigere å
Hvordan velge riktig SEO byrå?
Når du ansetter et nytt SEO byrå, vil det å velge riktig byrå få store konsekvenser for virksomheten din, så vel som bankkontoen din. Å
Hva er klikkfrekvens (CTR/Click-through rate)?
CTR (click-through rate), også kjent som klikkfrekvens på norsk, er en av de viktigste målene i digital markedsføring. I denne artikkelen lærer vi deg alt du trenger å vite om dette.
Ny Nettside? Unngå disse 5 tekniske tabbene
Å lage en ny nettside er ikke enkelt. Ofte er det en lang prosess full av planlegging, webdesign, utvikling og vedlikehold. I denne prosessen finnes det mange fallgruver som kan gjøre at nettsiden din ikke får den samme effekten man kanskje hadde ønsket.
4 faktorer som påvirker annonsepriser
Hvor mye koster Facebook- og Instagram-annonsering, og hva påvirker kostnadsnivået? Vi utforsker de 4 største faktorene i denne artikkelen.
Konverteringsoptimalisering (CRO)
Har du mye trafikk på nettsiden din, men får ikke nok konverteringer? Da trenger du Konverteringsoptimalisering (CRO).
CPC, CPM og CPA – hva betyr de?
I digital annonsering finnes det 3 meget vanlige måter å telle resultater på: CPC, CPM, og CPA. I denne artikkelen lærer du hva de betyr.
Hvorfor trenger du en SEO-analyse?
Først av alt, så må man finne ut hva man gjør bra eller dårlig i dag, for å vite hva man skal forbedre i morgen!